Jäta sisukord vahele

Tagastamine

Kui ostetud kaup mingil põhjusel ei sobinud või ei meeldinud, ärge muretsege – saate selle kindlasti tagastada. Me mõistame, et mõnikord ei vasta ost ootustele, seega püüame muuta tagastamisprotsessi võimalikult lihtsaks ja sujuvaks. Siiski, edukaks tagastamiseks on olemas teatud reeglid, mida tuleks järgida.

Peamine tagastamise teave

  • Tooteid saab tagastada 30 päeva jooksul alates toodete kättesaamisest.
  • Toode ei tohi olla kantud ega kuidagi moodi kasutatud. Toode peab olema täiesti samasugune ning sama väärtusega, nagu kätte saades.
  • Toode peab olema originaalses tootjapoolses pakendis ning kaubandusliku välimusega.
  • Tootel peavad alles olema kõik sildid.
  • Tagastamisele kuulub ostu summa ilma saatmiskuludeta (kui need lisandusid).

Tooted, mille tagastamisele või ümber vahetamisele kehtivad erinõuded

  • Sukkpükse, sukki või sukahoidjaid ning kehasukki (Catsuit'e) saab tagastada või ümber vahetada ainult siis, kui neid ei ole kordagi selga pandud.
  • Parfüüme, kehavärve, massaažiõlisid või geele saab tagastada või ümber vahetada siis, kui sa ei ole neid kordagi kasutanud ning pakend ei ole kuidagi kahjustatud.
  • E-poest ja kauplustest ostetud kinkekaardid ei kuulu tagastamisele ega sularahaks ümber vahetamisele. Kui tagastate kinkekaardi eest ostetud toote, siis selle eest raha tagasi ei saa, vaid kinkekaart taastatakse endise summa ulatuses.

Kuidas kaupa tagastada?

Kõigepealt soovitame algatada kauba(de) tagastamise oma kontolt meie e-poes. See mitte ainult ei kiirenda oluliselt kogu tagastamisprotseduuri, vaid võimaldab teil ka pidevalt saada teavet tagastamise käigu kohta e-posti teel.

Seejärel valige endale sobivaim tagastusviis:

1. Tagastamine Omniva pakiautomaadi kaudu (Omniva tagastusteenus) - tagastustasu 2.90 €

  • Täitke kauba tagastamise vorm (KLIKI SIIN)
  • Pakendage kaubad hoolikalt, et need transpordi käigus ei saaks kahjustada ega rikutud.
  • Saate saatesildi välja printida ka pakiautomaadis.

2. Tagastamine iseseisvalt muul viisil:

  • aadressile J. Kubiliaus g. 1, 08238 Vilnius, Leedu. Saatmisviis ei ole oluline, kui pakk sellele aadressile tarnitakse;
  • pakk tuleb saata Omniva pakiautomaati aadressil Žirmūnų g. 64, Vilnius, Leedu - Vilniaus RIMI Žirmūnų paštomatas (88816). Saaja: UAB Tendencija, +37067452797, info@mimimood.ee

Tähelepanu! Tagastatavast summast arvatakse maha tagastamistasu!

Pärast tagastatavate toodete kätte saamist läheb meeskonnal 14 päeva toote ülevaatamiseks ning kliendi teavitamiseks. Kui tagastatud toode vastab Mimi Mood tagastusnõuetele, tagastatakse kliendile toodete eest tasutud summa. PS: Kui toote eest tasuti PayPali kaudu, saadetakse ka tagastatav summa samale PayPali kontole, millelt tasuti.

Vastutus ja soovitused

Klient vastutab tagastatavate toodete eest täielikult seni, kuni need jõuavad meieni. Seega anname paar soovitust:

  • Pakenda tooted väga hoolikalt ja turvaliselt, tagamaks, et tooted pole kaotanud oma kaubanduslikku välimust selleks ajaks, kui need meieni jõuavad.
  • Valige usaldusväärne ja turvaline tarneviis. Veenduge, et saadetis toimetataks määratud aadressile.
  • Jäta alles tõestus (nt jälgimiskood) toodete saatmise kohta.

Tähelepanu! Me ei vastuta toodete eest, mis on meile saatmise käigus kaotsi läinud, kahjustada saanud või saadetud meile eksikombel.

Toodete ümbervahetamine

Kui sa soovid toote ümber vahetada teise suuruse või mudeli vastu, järgi toote tagastamise toimingut ning seejärel tee uus tellimus soovitud tootele. Üks-ühele toodete ümbervahetamine ei ole kahjuks sellisel kujul võimalik – tegeleme ainult tagastatud toodete eest raha tagasimaksmisega.